על קצות האצבעות

על קצות האצבעות

לרית לוי

הפרנץ' הוא כבר מזמן פאסה – עכשיו הגיע זמנן של הציפורניים המעוצבות. בספר שלפניכן מציגה המעצבת לרית לוי, מבעלות הסלון התל אביבי FOXY,  שלושים וחמש דוגמאות נפלאות לנשים ולנערות: זברה אלגנטית, פרחי וינטג', טוקסידו כובש, עקבות כלב, משבצות אלגנטיות, קדחת דיסקו, דוגמאות מיוחדות לחגים, לחתונות ועוד. בפרק הבסיס תלמדו כיצד לטפח את הידיים ואת הציפורניים, כיצד לעשות מניקור בבית, איך למרוח לק, איך לעשות פרנץ' בסיסי וגם איך לבחור כלים וחומרים. פרקי הספר מכילים הוראות פשוטות ומדויקות, מלוות בצילומי השלבים ובצילומים מרהיבים של הציפורניים המוכנות.

בנות, חסכו לעצמכן את זמן וכסף. עכשיו תוכלו לעשות זאת בעצמכן בבית בעזרת על קצות האצבעות – הספר שמכיל את כל הסודות לציפורניים מהממות!

הכוכבות הגדולות מגיעות בציפורניים מעוצבות גם לשטיח האדום בטקס האוסקר. 

על קצות האצבעות - בעיתונות

"עכשיו נראה שלוי שוב מדביקה את קצב הטרנדים – תכונה הכרחית לאיט גירל – ויוצאת עם ספר חדש &q...

על קצות האצבעות - ביקורות

"הספר בנוי באופן מעשי והגיוני כרונולוגית, כלומר, גם מי שמעולם לא מרחה לעצמה לק יכולה ללמוד ממנו איך לעשות מניקור בסיסי, וכמה חוקים חשובים למריחת לק, שאגב, עושים את כל ההבדל."

קארין ארד, Xnet

"ספר מעוצב ומושקע שמציג דוגמאות מרשימות אבל לא מסובכות מדי, בתוספת טיפים יעילים…"

לביקורת המלאה

לאישה

"35 דוגמאות טרנדיות של מניקור מעוצב"

לביקורת המלאה

שלי גרוס, ידיעות אחרונות

"הקיץ הוא העונה הנכונה להתפרע ולצאת מהקווים של הפרנץ' המסורתי | שלוש דוגמאות יפיפיות ופשוטות שיוציאו את הציפורניים שלך סופר מעוצבות | מתוך הספר 'על קצות האצבעות'."

לביקורת המלאה

פאשן פורוורד, מאקו

"עכשיו נראה שלוי שוב מדביקה את קצב הטרנדים – תכונה הכרחית לאיט גירל – ויוצאת עם ספר חדש "על קצות האצבעות", מדריך עשי זאת בעצמך לציפורניים מעוצבות, בדיוק כשגבולות הלגיטימיות בכל הנוגע...

לביקורת המלאה

ליאת לוי, את

"ספר מתוק להפליא עם 35 דוגמאות לוהטות לציפורנייהן של מבינות עניין."

לביקורת המלאה

רתם איזק, טיים אאוט