ביקורות

  • "טרנזיט הוא יצירת מופת של הפרוזה המודרנית, ובקטעים רבים שלו הוא מזכיר את המיטב של ג'ון דוס פאסוס או את פרנץ קפקא."  (רות אלמוג, הארץ) המשך…

  • איפה את, ברנדט - "ספרה של מריה סמפל כתוב נהדר, מצחיק לפרקים ומותח עד לרגע האחרון. בתוך כך הוא מורט את הנוצות לעקרות בית ולאמנים שלא עושים את עבודתם… קראתי אותו ביומיים כי באמת קשה להינתק ממנו." (עלית קרפ, מוסף ספרים, הארץ) המשך…

  • לאחר מכן – "מעולה, קולח, מותח עד הרגע האחרון ומומלץ לאוהבי הז’אנר." (אביגיל פולק כהן, סלונה) המשך…

  • "איפה את, ברנדט מכיל כמה רגעי הורות מופתיים ומקסימים עד דמעות, וגם הבקורת החברתית שבו צולפת בדייקנות מקסימלית בבורגנות האמריקאית הצבועה והמשעממת. לא רק שלא הכל פה צחוקים ושטויות, אלא שגם הצחוקים והשטויות מכוונים היטב ופוגעים בול במטרה. צ'יק-ליט, אבל הכי היי-אנד." (רן בן נון, ידיעות אחרונות) המשך…

  • האישה בזהב – "האשה ששווה יותר מזהב – זה לא רק אחד הדיוקנאות היפים של המאה ה-20, אלא גם אחד הסיפורים המרתקים שלה.." (הדסה וולמן, הארץ) המשך…

  • לאחר מכן מאת מחברת אחות רוזמנד לאפטון: "נדיר לגלות כתיבה שהנשימה נעתקת ממנה לא רק בגלל מה שיקרה בפסקה הבאה, אלא גם בגלל שהפסקה שנמצאים בה כרגע פשוט יפה עד כאב." (רן בן-נון, ידיעות אחרונות) המשך…

  • לאחר מכן - "ספר סוחף מאוד שמגולל תעלומה מרתקת… קראתי בנשימה עצורה עד הסוף." (לאשה) המשך…

  • בני ציפר על התרגום החדש של הגיבן מנוטרדאם: "נסחפתי לתוך הסיפור כמו נער מתבגר" (בני ציפר בתכניתה של רבקה מיכאלי "באה לשבת" 103FM)

    המשך…

  • הגיבן מנוטרדאם – "אחד הרומנים הגדולים מהתקופה הרומנטית שהסעיר דורות רבים של קוראים… קלאסיקה מרתקת ורבת עוצמה… תרגום מצוין ומלא." (יואב גינאי ועמנואל הלפרין בתכנית "מה יהיה עם יואב גינאי") המשך…