אחותי, הרוצחת הסדרתית

אחותי, הרוצחת הסדרתית

אוינקן ברייתווייט

אָיוֹלָה מזמנת אותי במילים שקיוויתי שלעולם לא אשמע שוב: קוֹרידֶה, הרגתי אותו.

קוֹרידֶה ממורמרת. איך אפשר שלא? אָיוֹלָה היא הרבה דברים: הבת המועדפת, היפהפייה מבין שתי האחיות וקרוב לוודאי שגם סוציופתית. ועכשיו זהו החבר השלישי שלה שמת.

היעילות והתכליתיות של קורידה הן חבל ההצלה של האחיות. היא יודעת איך להסיר כתמי דם, תא המטען במכונית שלה גדול מספיק כדי להכיל גופה והיא מונעת מאיולה להעלות לאינסטגרם תמונות מארוחת הערב בשעה שהיא אמורה להתאבל על החבר שלה ש"נעלם". לא שקורידה זוכה להכרת תודה על כך.

זה זמן רב שקורידה מאוהבת ברופא חתיך וטוב לב שעובד באותו בית חולים שבו היא עובדת. היא חולמת על היום שבו הוא יבין שרק לה ציפה כל חייו. אבל כשהוא מבקש ממנה את מספר הטלפון של איולה, קורידה חייבת להכיר בפרצופה האמיתי של אחותה ולהתמודד עם השאלה עד כמה היא מוכנה להרחיק לכת כדי להגן עליה.

אחותי, הרוצחת הסדרתית נכלל ברשימת המועמדים לפרס בוקר וברשימת המועמדים ל- Women’s Prize for Fiction, וכן זכה בתואר ספר המתח של השנה של "הלוס אנג'לס טיימס".

תרגום: אילן פן

עיצוב העטיפה: טליה בר

לחצו לקריאת הפרק הראשון

הסופרת אוינקן ברייתווייט משוחחת על ספרה:

אחותי, הרוצחת הסדרתית - בעיתונות

קראו את הפרק הראשון של אחותי, הרוצחת הסדרתית, באדיבות "מאקו"

אחותי, הרוצחת הסדרתית - ביקורות

"ומה הכי בולט בספר? ההומור השחור שמאד אהבתי. ספר מאד קריא, פשוט רץ, מותח, הומור שחור, עניין, הפרקים קצרים. מה עוד צריך הבן אדם? קראתי, אהבתי, נהניתי, ממליצה."

נוריתה

"מדובר באחד הספרים הכי טובים שקראתי השנה. לא רציתי להניח את הספר אפילו לרגע אחד. קראתי אותו ביומיים ואם הייתי יכולה והחיים לא היו מפריעים לי באמצע, הייתי קוראת אותו ביום אחד."

לביקורת המלאה

The Girl with the Book

"מבריק, מרושע ובעיקר מצחיק באופן כמעט לא נעים."

לביקורת המלאה

ביקורת העורך, עברית

"כמות הסופרלטיבים המופיעים על כריכת הספר הזה חריגה גם במונחים העכשוויים והמנופחים של היח"צ הספרותי המקובל. ספר פיצוץ, קצבי ומהנה, מהפנט, סנסציה ספרותית – לא נותרה כמעט מילת שבח במיל...

לביקורת המלאה

אריאל שנבל, מוצ"ש

"ספר קליל, קולח, כתיבה מאוד טובה, תרגום משובח ועלילה דרמטית שנהניתי מאוד לקרוא ולכן, ממליצה עליו בחום."

לביקורת המלאה

איה איברהים

“אחותי הרוצחת הסדרתית” הוא ספר מתח שיש בו רבדים נוספים, הוא מתאר מערכות יחסים בין האחיות ובתוך המשפחה. נותן אור על החברה הניגרית ויחסי גברים נשים. מציג את הגברים בחברה באור לא חיובי. הערות המתרגם, ...

לביקורת המלאה

רחל פארן, חלי והספרים

"ספר מתח מניגריה? כן, לגמרי. ספר הביכורים של אוינקן ברייתוייט הכה גלים, תורגם לשפות רבות, זכה למועמדות לפרס הבוקר… ספר מתח ניגרי זה מרענן… קולח וחינני."

מאיה לוין

"מותח ומהפנט".

פולה הוקינס

"ספר מתח קצבי ומהנה החותר תחת קלישאות ז'אנר מותחני הרוצחים הסדרתיים ומבטיח אחר צהריים מהנה".

הפינגטון פוסט

"'אחותי, הרוצחת הסדרתית' המצליח של הסופרת הניגרית, אוינקן ברייתווייט, אמנם מתחיל כעוד סיפור מוכר מז'אנר פשע אמיתי, אבל מתפתח לקריאה מותחת ומלאה בטוויסטים. לא חייבים להיות מחובבי הז'אנר כדי לי...

לביקורת המלאה

ניצן פינקו, כלכליסט