ארבעה מכתבי אהבה

ארבעה מכתבי אהבה

ניל ויליאמס

ניקולס קולן ואיזבל גור נועדו זה לזה אבל כיצד יֵדעו זאת?
ארבעה מכתבי אהבה הוא רומן על אודות הגורל והיחס אליו, ועל הטרגדיות והניסים שבחיי היומיום. אך מעל לכול זהו סיפור בלתי נשכח על עוצמתה הסוחפת של האהבה ועל האופן שבו כל הסיפורים מתחברים זה לזה בסופו של דבר.
על רקע נופיה הכפריים של אירלנד, טווה ניל ויליאמס סיפור קסום, לירי ורומנטי, אשר הצליח לרגש קוראים בכל רחבי העולם ונהפך לרב-מכר בינלאומי. זהו שיר תהילה אופטימי לרוח השטות האנושית, לתעתועי הגורל ולנס האהבה.

תרגום מאנגלית: רחל פן

עיצוב העטיפה: עדה רוטנברג

לחצו לקריאת הפרק הראשון

ארבעה מכתבי אהבה - בעיתונות

לחצו לקריאת הפרק הראשון של ארבעה מכתבי אהבה באדיבות "ישראל היום".

ארבעה מכתבי אהבה - ביקורות

" זהו ספר על אהבה, אהבת הורים, אהבת אחים, אהבת אלוהים ובעיקר אהבה בין גבר לאשה ,כל זה על רקע נופיה הקסומים והפראיים של אירלנד. לאורך הקריאה הייתי מרותקת לדמויות ולחוויות שכל אחת עוברת , ידעתי ...

לביקורת המלאה

רחל פארן

"ניל ויליאמס חודר לנבכי נשמות גיבוריו באהבתם ובשאר רגשותיהם ופותח בפנינו בפירוט רב צוהר להגיגים, מחשבות ואמונות מכל הסוגים. תיאור מפורט של יחסי הורים וילדים וזוגות אוהבים. יש תיאורים יפים של מ...

לביקורת המלאה

שוש מילמן

"רומן לירי מלא תשוקה שלכל אורכו שזורה האמונה בסדר אלוהי לעומת כאוס; האמונה בגורל והמאבק בו, ועל אף ההוכחות הרבות שהחיים אכזריים ושרירותיים, הנוכחות של העל-טבעי והתממשותם של ניסים."

Observer

"ארבעה מכתבי אהבה סוחף את הקורא אל חוף קסום, אפוף ערפילים, המאוכלס באנשים מלאי תשוקה, ונפרס כמו איזה שיר אפי שנמסר בעל-פה מדור לדור… הקצב המוזיקלי שלו הוא בלתי נשכח."

Daily Mail

"ספר מעולה ומרגש. ממליצה לכולם לקרוא."

לביקורת המלאה

אביגיל גרג'י

"האהבה, מגבלותיה, הטרגדיות שלה, הקומיות והאפלה הסודית שלה – הן הנושא של הרומן המרתק הזה."

Mail on Sunday

"מרתק. העלילות המקבילות של ויליאמס נפרסות בחן רב כדי להכיל בתוכן את תהפוכות הגורל, מעשי האל ואינטואיציה שמדרבנת את האוהבים להגיע אל האיחוד שהועיד להם הגורל."

Independent on Sunday

"ויליאמס גורם לניסים להתרחש, מדגיש את הייצוג האלוהי בענייניהם של בני האדם ומאפשר לדמויות לתקשר ללא מילים."

Irish Times

"מדי פעם מזלכם הטוב מזמן לכם רומן שאתם בולעים כאילו היה מותחן, משתוקקים שהוא לא ייגמר משום שכל משפט בו מזמר עד שלבסוף אתם מניחים אותו מידכם באנחת עונג."

The Times

"סיפור אופטימי ולירי על אודות יפהפייה שחורת עיניים, עובד ציבור רציני ובלבול של מכתבים."

Independent