אשמה ללא גבולות

אשמה ללא גבולות

קארין גרהרדסן

בדירה מרווחת באזור מבוקש בשטוקהולם מתרחש מקרה רצח מחריד של אם ממוצא פיליפיני ושני ילדיה בביתם. גרונותיהם שוספו ובכל מקום יש כתמי דם. אף על פי כן, אין כל סימנים באשר לזהות הרוצח. אביהם השוודי של הילדים חי בבדידות ומקיים קשר מועט עם העולם שסביבו, ולא ברור כיצד יכלה האם, שעבדה כמנקה, להרשות לעצמה דירה שכזאת?

המפקח קוני שיוֹבֶּרג ממשטרת הַמֶרבּי פועל נמרצות לפענוח החקירה, למרות שצוותו מצומצם: יֶנס סאנדַיין עדיין מתאושש מהתקף לב; פֶּטרָה וֶסטמַן ממשיכה לחפש אחר זהותו של מי שאנס אותה; ואֵיינֶר אריקסון השחצן אינו מתייצב לעבודה. שיוברג עצמו נסער, הוא אינו מצליח לשכוח את מרגיט אולופסון, המופיעה תדיר בחלומותיו, ומחליט לחקור את עברו אפוף המסתורין.

אַשְמָה ללא גבולות הוא רומן מתח פסיכולוגי הכתוב ביד אמן כמיטב המסורת הסקנדינבית, וכפי ששמו מרמז הוא עוסק באשמה: אשמה שרודפת במשך עשרות ואינה מרפה.

תרגום משוודית: יעל צובארי

עיצוב העטיפה: עדה רוטנברג

אשמה ללא גבולות - ביקורות

"הקריאה בספר קצבית, מרתקת ושואבת. לאורך הספר הטמפו הוא אחיד ורק לקראת סופו פעימות הלב מואצות. הרמזים לפתרון עלילה והתפתחות הדמויות מבוצעים בקצב מעולה."

לביקורת המלאה

לי יניני, נוריתה

"גרהרדסון היא כותבת מיומנת, הנופים השוודיים הקרים הם תפאורה הולמת לכל המתרחש והעלילה, שבמרכזה… רגשי אשמה ואיך הם מניעים אנשים, משנים ומסיטים מסלולי חיים… שורה תחתונה: מותחן קריר לימי קיץ חמים....

לביקורת המלאה

אורית הראל, מוטקה

"נהניתי מאוד מקריאת הספר. הסופרת לא ממהרת לגלות את כל הקלפים, הרמזים נחשפים לאט-לאט, בזה אחר זה, עוד פרט מתגלה ועוד חתיכת פאזל מתווספת, כך שהקורא נשאר במתח ממש עד הסוף."

לביקורת המלאה

גלית ויינר, בלוגלית

"כפי שכבר הבנתם, אהבתי את הספר ואני ממליצה עליו לכל מי שמחפש ספר מתח אינטליגנטי להעברת מספר שעות של כיף."

לביקורת המלאה

קרולין זרעוני, תפוז

"לאלו שאוהבים חקירה מסועפת, קצבית ומסקרנת ייהנו (כמוני) מאוד. מומלץ בהחלט – קריאה מהנה."

לביקורת המלאה

יעל צין, נוריתה

"האמת שהיה מלחיץ למצוא על הכריכה האחורית של הספר ציטוט שלי עצמי: 'יופי של ספר מתח. מחכה כבר לספר השלישי בסדרה'…. רגע, ואם הספר השלישי יהיה גרוע, מה אז? ובכן, אפשר לתת צפירת הרגעה: פעם של...

לביקורת המלאה

ענת בר לב אפרתי, "לאשה"

"יופי של ספר מתח. מחכה כבר לספר השלישי בסדרה."

לביקורת המלאה

ענת בר לב אפרתי, "לאשה"

"אתחיל ישר מהשורה התחתונה: ספר מתח משובח מהשורה הראשונה! זהו ספר מתח פסיכולוגי אינטליגנטי במלוא מובן המילה והוא משאיר אותך על קצוות האצבעות עד לעמוד האחרון שבו מתגלית התמונה במלואה. מזמן לא רו...

לביקורת המלאה

הבלוגיה של גלי, "תפוז"